اقتصادی و تجاری

5 کشور شورای همکاری در صدر کشورهای خاورمیانه از لحاظ میانگین حقوق ماهانه

5 کشور شورای همکاری در صدر کشورهای خاورمیانه از لحاظ میانگین حقوق ماهانه

5 کشور شورای همکاری، بر اساس فهرستی که اخیراً توسط مجله آمریکایی «CEO World» منتشر شده است، در صدر کشورهای خاورمیانه از لحاظ میانگین حقوق ماهانه قرار دارند.

به گزارش عراق یار به نقل از الخلیج آنلاین، بر اساس فهرستی که اخیراً توسط مجله آمریکایی «CEO World» منتشر شده است، امارات متحده عربی در صدر فهرست جهان عرب قرار دارد، در حالی که رتبه پنجم جهانی را به خود اختصاص داده و تنها کشور منطقه در بین ده کشور برتر این فهرست است.
میانگین حقوق ماهانه خالص در امارات متحده عربی، بر اساس این فهرست، 3663.27 دلار بوده است که از همه کشورهای اروپایی به جز سوئیس و از همه کشورهای آسیایی به جز سنگاپور پیشی گرفته است.
در رتبه دوم جهان عرب، قطر با میانگین حقوق ماهانه 3168.05 دلار در رتبه یازدهم جهانی قرار گرفت و پس از آن عربستان سعودی با میانگین 1888.68 دلار در رتبه های سوم و بیست و پنجم جهان قرار دارد.
کویت رتبه چهارم جهان عرب و رتبه 26 جهانی را در میانگین حقوق ماهانه دارد که بالغ بر 1854.45 دلار است، پس از آن بحرین با میانگین 1728.74 دلار در رتبه 28 جهان قرار دارد و در رتبه ششم جهان عرب و 30 در سطح جهان، عمان با میانگین 1626.64 دلار قرار دارد.
مجله آمریکایی میانگین حقوق ماهانه خالص در کشورهای مختلف جهان را پس از کسر و مقایسه درآمد در برخی از ثروتمندترین و کم درآمدترین کشورها محاسبه کرده است.
در حالی که سریلانکا با کمترین میانگین حقوق ماهانه در انتهای لیست قرار دارد، سوئیس در مقایسه با بیش از 105 کشور جهان با میانگین حقوق خالص ماهانه 6141.1 دلار در رتبه اول جهان قرار دارد و پس از آن سنگاپور با میانگین 4350.79 دلار و استرالیا با میانگین 4218.89 دلار در رتبه بعدی قرار دارد.

لینک کوتاه

دیدگاه خود را بیان کنید